About Me

My photo
Hi I'm fatin . definitely not your average girl. awesomely random . i'll speak up only when i need to . i love to write and i love to take pictures . writing and photography are my sweet escape . though i am not a professional writer or photographer, but i do believe that we should always do what we love the most :) enjoy reading and sorry if any of my post may offended you or smething . hey i'm a blogger, i write stuffs hahaha

trial gaya hampeh


Hi guys! hahaha Assalamualaikuuum :) damn dh lama gila rasanya tak update blog haha. semua trial punya pasal. hadap bukuuu je 24/7. masuk otaknya tak jugak hahaha. result pun hampeh. gua dapat 4A je :( bersyukur, bukan tak brsyukur tp org lain semua ramai straight A's doh. sediih nyewwwww. ni result trial gua yg tah pape ni

BAHASA MELAYUU - 70 (A)
yee nmpakkan ? gua dpt 70 je -____- A yg cukup2 makan -.- slalunya bm gua dpt B hahahaha so gua brsyukur la kali ni A sbb gua mne reti nk buat ayat2 bunga2 dramatis apa kejadah semua ni haha. baca lah esei yg gua tulis, haraammmm ada ayat bunga2 ni :P

BAHASA INGGERIS -  81 (A)
hmm ni takde la special sgt -.- ramai dpt A bi hahaha. gua pun tak brpe nk paham kenapa 81? setahu gua essay gua haritu mcm hampeh je hahahhaa. byk merepek doh serious. well, apa2 puun alhamdulillah

CHEMISTRY -  62 (B)
chemist alhamdulillah B. hmm bole tahan la soalan hritu bg gua haha. bg org lain msti senang punya kan kan kan. gua bodoh chemist tu pasal la B

PHYSICS -   67 (B)
ni yg gua geram ni hahahha. lg 3 je nak A doh. 3 JE LAGIII! okay byk la jugak 3 tu, tp 3 je weh. come on la hahaha. ggrrr. alhamdulillah :) btw ckgu mizi  puji doh hihihihihiihhihihi *kembang hidong

BIOLOGY -  53 (C)
hahahaha ni lg teruk. amik kau C ! hahahahaha. gua tulis jwpan pnjang2 semua tak diterima -.- angiiin je. cikgu mira niii, apa pun tak bole ~ hahaha. kautim la sikit

SEJARAH -   80 (A)
ni xtau nk ckp apa. alhamdulillah :) apa yg gua baca masuk exam. *nasib baik haha. essay gua dpt 90. yg objktif plak, 19 kot drpd 50 hahaha bpk teruk paper 1 :P

ADDMATH -  45 (D)
amik kau D hahahahhaaha. ado mrkah addmth gua drop shial. menjunam ah drop dia hahahaha. takpe3, janji pass, alhamdulillah~ terima kasih ckgu Amnah. disbbkan saya takut dgn ckgu Amnah, saya akn blaja brsungguh2 sbjek addmth lpas ni. YA !

AGAMA -  65 (B)
yess yess -.- agama gua terukk. 65 nmpak tak 65! ggrr ni sbjek teras, patut gua kena dot A dh tau tak. angin je . sabaaa sabaa. mintak2 agama saya masa SPM nnti okay. amin!

MODERN MATH -  94 (A)
act mula2 gua ingt ada masalah teknikal ke apa dgn mrkah gua ni. rupa2nya mmg ckgu bg markah ni hahaha. terima kasih cikgu Mail -.-wlaupun ada yg salah tanda sikit -.-  yg slh ckgu pegi tanda betul hahaha. org suro betulkan tanak -.- apa2 alhamdulillah maths A.


teruk kan mrkah gua. see gua dh cakap -_____________- SEE?! KAN GUA DH CAKAAAAAP *emo ttbe haha kalau ikut saps, gua dpt nmbo 3 dlm kelas, nmbo 26 kot drpd 462 ikut tingkatan. ye ye teruk gua tau, just diam. tp en,dieorg ckp saps tu bukannya betul sgt hahaha kita tunggu keputusan skola. hmm oklah, conclusionnya result gua teruk. takda apa yg nk dibanggakan. kbye peace yawwww