About Me

My photo
Hi I'm fatin . definitely not your average girl. awesomely random . i'll speak up only when i need to . i love to write and i love to take pictures . writing and photography are my sweet escape . though i am not a professional writer or photographer, but i do believe that we should always do what we love the most :) enjoy reading and sorry if any of my post may offended you or smething . hey i'm a blogger, i write stuffs hahaha

naknaknaknaknaknaknaknaknak

 Aku menyesal sbb tak mghiraukan yg dulu . aku sedih . pasrah . meleleh hingus, air mata berlinangan jatuh . aku menangis . aku tau, mungkin tu bukan jodoh kita . takpa . kalau begitu aku rela . aku gembira bila kau pergi . mulanya aku suka . tapi bila rindu merasuk menguasai diri aku bagaikan bayangan . banyak bayangan . bayangan yang bole diibaratkan sebagai mimpi yang indah . aku nampak sesuatu dalam rumah aku . berkilat . sungguh lawa/sempurna bagiku . merah *menyala siot . sungguh beza dengan engkau yang dulu . kusam, pucat . walaupun bukan yang ke-4 , 3 pun aku tak kisah . rindu punya pasal . aku pasrah *hamboih . sekilas pandang, aku ternampak lagi . dia bagaikan melambai2 memanggil aku . aku cuba menahan diri dari tergoda . aku berjaya . tapi, aku nampak sesuatu di dalamnya . seakan2 tulisan . tertulis SW . dalam kotak . begitu comel . apa kah itu ? arrghh sumpah geram . sape punya tu . nak pinjaaaaaaam kejap bole ? please ?

motif post : wa pun tatau . tekanan perasaan agaknya hahah bak kata ckgi Mizie ---> aku stress aku stress ! HAHAHA